Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Skit hundar!!

Av Linda och daniel - 20 januari 2009 07:20

Det är ganska svårt att hitta bilder i mitt arkiv nu för tiden;( med den ny dåliga kameran blir det inget taget;( Förr brukade jag jaga runt och knäppa kort hela tiden men nu,,,,nä! Ni får stå ut med halv gamla bilder och vovar;) Pärlan och dexter har ju en mycket god aptit! så bra att i bland åker det ner härliga kanin bajsar och något från mattes kompost.Värst va när barnen va riktigt små och de hojta till i förbi farten,ja har bajsat! Okej i pottan då eller? Ja ,men pärlan åt upp det!;( Ja då kunde ja nästan spy av tanken, men nu är det slut med all skit.Barnen sitter på den stora pottan och ingen skit hund kommer åt det:)Staffen är ju ändå bra att de inte rullar sig i skit, för det e ju riktigt äkligt! Min lilla jackrussel (Mina) gjorde det! lukta inte gott!!!Ständig koll på vart hon tog vägen, minstatecken på rulla,ja då fick man va där och säga till! :)L

 
 
Ingen bild

maria

24 januari 2009 18:15

åååhhh gud, ja det påminner en om alla äckliga bajshistorier som man blir ofrivillig ägare av när man har hund,,,,
och detta med pottan, ja det har vi alltså att se fram emot antar jag! urk

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda och daniel - 4 augusti 2014 19:39

Ja ha,,Då va det  snart dax i gen. Snart får vi hämta hem vår lilla Cameron från kennelkronsäters. Det är inte första gången jag kommer sätta mig bakom ratten och köra de där 45 milen upp till Marma. Men som sagt man gör inte resan förgäves,,,  Denna...

Av Linda och daniel - 26 juli 2014 10:30

                         

Av Linda och daniel - 26 juli 2014 10:22

                   

Av Linda och daniel - 20 juli 2014 19:54

Tjorven!    Ska hämta hem henne om några veckor!        Brad hennes 1 bror!      Channing      Jake     ...

Av Linda och daniel - 20 juli 2014 19:35

       

Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards