Alla inlägg under maj 2014

Av Linda och daniel - 31 maj 2014 20:56

Hej! I dag fick dexter hård träna på slalom och gå tillbaka några steg innan jag fortsätter där vi var. Bara för att få upp farten och att han ska friska upp minet lite   Pärlan fick träna lite lydnad, hon blir så glad när hon får göra det och man ser hur hon njuter. I morgon är planen att dexter ska träna vidar och kanske åka med till stallet och springa lite! Japp dexter är en äkta staffe-stalledräng  Han brukar hänga med upp till stallet några dagar i veckan, där har han en kommpis som heter Bonny! En medel stor Schnauzer salt & peppar. Han blir läsen om han inte får åka med och försöker smyga ut när ingen ser och ställer sig vid bilen och väntar   Det var allt för i dag mina staffe vänner, nu sitter vi inne medans det oskar!!! //A


     

Av Linda och daniel - 30 maj 2014 19:50

Hej! Alla staffe älskare nu ska vi få i gång bloggen igen!    Nu snor jag mammas blogg efter som hon aldrig bloggar längre... Nu förtiden håller jag och Dexter på med agility och tränar lite. Och målet är att en dag kuna tävla i det! Har/ håller på att träna lite trix med honom. Pärlan är bara sälskaps hund och en älskad lite dam som tränar någon lite gång då och då, efter som hon blir 10 i år! Nu i år ska vi hemta hem en till lite staffe tjej. Hon är beräknad den 10 juni, och vi hoppas att det blir en liten pied tjej, "hon" är efter Cabby och Gigolo från kronsäter´s så klart.  Lite om mig ( som tar över bloggen ) : Jag är en tjej som älskar att fota staffar och hundar så klart. Och att träna hund är även jätte roligt!    Hoppas ni kommer tycka att bloggen är lika bra nu som då   



Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards