Alla inlägg under december 2008

Av Linda och daniel - 1 december 2008 16:47

Idag tänkte jag lägga upp lite bilder från terrierderbyt i Borås. Men tji fick jag. Kameran hade gett upp. Den hade stått på laddning över natten men visade inte en tillstymelse till aktivitet. Den har några år på nacken så snabbt beställde jag en ny. Vad fan nu blev detr fetstil,,, trött jag blir.
Det blev även ett nytt batteri till den gamla för att se om det kan vara orsaken, kortslutning.
Derbyt gick sådär. Dexter floppade och Pärlan blev fyra i sin klass.
Dexter behöver utvecklas en hel del för att komma till sin rätt. Men hellre sen än broiler redan nu... Då blir han fin sedan när de andra blir gödgrisar:)
Bara att sikta framåt mot nästa år....

Jag säger som jag alltid sagt. Bedömningssporter är skitsporter. Kan aldrig bli riktigt eller vettigt. Snudd på lurendrejeri, borde fan i mig förbjudas. Tur jag inte är politiskt intresserad;)
Smaken är som baken.
Skall snart tillbaka till jobbet för ett puckat föräldramöte:(
mvh:Daniel

Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards