Alla inlägg under juli 2009

Av Linda och daniel - 21 juli 2009 10:49

Nu är det storm ute och semester käns ju roligt,har blivit förkyld ochså;(Allt på en gång.Dexter och pärlan har ju inte ont av vädret men de ser inget vidare lyckliga ut när de går ut och pissar i regnet;)Nu är det bara två veckor kvar och man blir ju laddad till max när rosmary bor i regnbältet!Översvämning och högt vatten ja längtar:)Men vi ska upp om så ja ska paddla hela vägen till gävle.Först ska jag fixa barnvakt ,hoppas någon vill ställa upp:)Nä nu ska jag renovera lite,man kan ju inte vara helt utan jobb på semestern;)L

Av Linda och daniel - 19 juli 2009 21:39

Och så har nästan hela sommaren gått och bara två veckor kvar av sem;)härligt!Lille dexter börjar sakta att biffa på sig :)äntligen har han börjat växa och mycket mat äter han ochså!Har varit i olofsbo i sommar där dexter badade i havet och drog på sig en öroninflamation:(men den har snart läkt och han börjar se normal ut i örat.Pärlan är som vanligt gudomlig och rar!Hon är min lille staffegris.Börjar bli lite sugen på en utställning men ja tänkte hålla mig till i höst.En staffe träff hos rosmary hägrar, och det ska bli kul att se alla staffekompisar i gen;)L

Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards