Alla inlägg under april 2009

Av Linda och daniel - 24 april 2009 09:19

Det under bara med hundliv är att man kan vara aktiv när man villl och tvärt om;)just nu har jag bara njutit av våren och byggt klart min damm;)Har Jobbat massa extera hela påsken!NU ska vi ha kalas i helgen, så det blir till att baka i gen.Dexter och pärlan va på en långpromenad i går och vi hamnade i nolhagaparken.Barnen lekte och pärlan fick fort en kompis;)en liten ett åring kröp in till och började klappa,pärlan tyckte nog det va roligt.Föräldrarna såg lite snopna ut när de fann sin son bland hundarna!Ja inte the nanny dog för inte;)Dexters öra spökar som vanligt och han är lika klen som innan;)Det blev inget mh,vi kom inte med;(men det gör inget vi kan vänta.....L

Av Linda och daniel - 6 april 2009 12:54

När solen lyser och min favorit uppfödare har talat mig tillrätta så blir allt roligt i gen:)Än roligare är det när pärlans lille pojke(örkki)har hört av sig och de är så glada att de har pärlan till mamma;)Vi träffades i stäket på terrier världsutställningen;)Det gick bra för honnom och det va roligt att få träffat dom;)Här några färska bilder på dexter inte jätte snygg uppställning  men ni kan se att det kan bli bra;)L

Av Linda och daniel - 5 april 2009 12:57

Men varför ska det alltid vara jag och mina kassa hundköp som blir den ständiga tvåan;(Först manson som va en jätte staffe med häng öron och 48cm i manke!Sedan har vi mimmi med 42cm och allergi,nästa är pärlan som är är c -och kort i snoken,sedan nu dex med en c- höft och ett häng öra!!Varför hela tiden något!kan det aldrig få vara min tur någon gång då;(Jag är kanske lite gnällig nu men man blir ju lite matt.Man får väl se det från den ljusa sidan då!Fyra mentalt underbara staffar har vi och haft,det kanske bara är att inse att jag ska bara ha sällskaps staffar,nu och alltid!L

Av Linda och daniel - 3 april 2009 16:48

Så komm beskedt:(C-höft.......ja blir tokig nu kan ja väl aldrig para mina hundar ;(villken jävla skit.Hur kan man ha sådan otur eller ?Nå ja det kommer inte bli många utställningar i år med dex!Jag tror att detta tog suget ur mig;(L

Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards