Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Linda och daniel - 15 januari 2009 08:28

Nä det e inte bara dexters blogg men visst skriver man mest om den som syns!dexter blir den 30 jan ett år och jag kan inte tro att det e sant:) Vi kan inte skryta om utställningsmeriter ännu men det kommer:)Ska bli mycket intressant när pärlan börjar att löpa! Undra hur det ska gå? Som det ser ut i dag e det dexter som blir på hoppad av pärlan;)Vi ska ju mh testa honnom i vår är det tänkt. Men efter att jag varit inne på min bhk vän Emeli Merenius blogg och sett hur hennes hund blivit behandlad så blir man tveksam! Det ligger en videosnutt där gå in o kolla! www.vinnahundcenter.se Hade en testledare gjort så på min glada staffe skulle ja klappat till henne!!! Och brutit självmant!Skriv in era namn och stödj en kamp för hundens rätt! Kärringen kan lika väl förstört hunden för resten av dess liv,med den behandlingen!;(Hon måste ha missat utbildningen helt! Ha en bra dag :)L

Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards