Alla inlägg den 3 juli 2008

Av Linda och daniel - 3 juli 2008 20:58

Jepp!Det va bara att kasta sig i bilen i tisdags och börja köra.Nu va det World terrier special:)visst låter det underbart,pampigt värre:)En liten avstickare till qviksund och sedan dagen D!Det va på håret vi hann in i tid med buren och hunden osv...4o minuter i bilkö in till almaren.Tur att hanarna gick före annars hade 45 mil varit som bortkastat!Väl på plats och 22 tikar att bedömma.Pärlan och ja blev lite nervösa när domaren börja dela ut rosa band;)Va e detta nu då?Jag som just lärt mej rött o blått va nu rosa?Tillslut var jag tvungen att fråga och då sa tjejen jämte att får du ett rött kan du vara nöjd men får du ett rosa ska du va super glad:)Okej tänkte ja det får bära eller brista.Pärlan in på plan, domaren en gullig farbror från irland satte ögonen i oss.Stressade som vi va så krocka  vi med huvudena så  för båda blev det lite ,ja pinsamt minst sagt;)Ja tänkte nu e det kört.Han lät oss springa två gånger,pärlan gick som en upphängd dammsugare och ja tänkte nu e det kört.Skyndade mig att ställa upp henne och till min förvåning ser ja cox gerard ge oss just ett rosa band:)Excellent!! Det blev ingen pall plats men ett rosa band;)L2000kr fattigare men ett rosa band;)Ja,jag älskar utställningar:)PS.bilden är från ryda!Kameran glömde vi givetvis i bilen;(

Presentation

Omröstning

Vilken tycker ni ska blogga på bloggen?
 Linda
 Annie
 Eller båda

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards